15.06.2021, 08:51
(Dieser Beitrag wurde zuletzt bearbeitet: 15.06.2021, 08:53 von Atanvarno.)
Egal wie man zur Glaubwürdigkeit der Geschichte steht - Die Warnungen der WADA an Athleten, kein Fleisch aus unbekannter Quelle zu essen, gibt es seit einem Jahrzehnt. Houlihan ist also mindestens Fahrlässigkeit vorzuwerfen.
Ich kann als kontrollierter Athlet eben nicht einfach mal an eine Imbissbude gehen und mir einen Burrito unbekannter Herkunft reinhauen.
Zitat:By 2008, researchers advised Olympians to refrain from eating “indefinable meat dishes (such as pasta filled with meat), which could be made from low-quality meat,” boar meat, and pork offal. The World Anti-Doping Agency (WADA) issued a statement in 2011 urging athletes to use caution when consuming meat. The U.S. Anti-Doping Association (USADA) issued its own guidance on clenbuterol, suggesting that players avoid eating liver, liver products, and “unusual or exotic meat products” when not in the States.Quelle
Ich kann als kontrollierter Athlet eben nicht einfach mal an eine Imbissbude gehen und mir einen Burrito unbekannter Herkunft reinhauen.
There is all the difference in the world between treating people equally and attempting to make them equal (Friedrich August von Hayek)